تعداد بازدید: 1748

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 مهر 1384-0:0

"فردا" به توکلي ارتباط ندارد

سايت خبري «فردا» هيچ نسبتي با احمد توكلي نماينده مازندراني مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ندارد.


 

سردبير فردا با اعلام اين مطلب افزود: در دو ماه گذشته كه سايت خبري فردا آغاز به كار كرده است، متاسفانه برخي روزنامه ها و سايت هاي خبري بدون هيچ گونه تحقيق و بررسي و صرفا" به دليل تشابه نام با روزنامه تعطيل شده آقاي توكلي، "فردا" را متعلق به وي و يا دوستان و نزديكان ايشان معرفي كرده اند كه اين تحليل ها و خبرها فاقد صحت مي باشد.

 

احمد توكلي -نماينده بهشهري مردم تهران -سال 1376 روزنامه اي به نام فردا منتشر كرد كه پس از گذشت چند ماه، انتشار اين روزنامه متوقف و پس از مدتي به دليل عدم انتشار، پروانه آن لغو شد.

 

سردبير سايت خبري فردا افزود: در آخرين نمونه روزنامه محترم شرق، با انعكاس يكي از مطالب فردا، اين سايت را نزديك به احمد توكلي معرفي كرده كه صحيح نمي باشد.

 

سردبير فردا تاكيد كرد اين سايت، يك پايگاه خبري مستقل است و به هيچ يك از شخصيت ها، گروه ها و نهادهاي سياسي و يا فرهنگي وابسته نيست.

 

وي تصريح كرد: دست اندركاران فردا اگرچه براي خود، ديدگاه مشخص سياسي و اجتماعي خاصي دارند اما هيچ كدام به احزاب موجود در كشور وابستگي نداشته و با هيچ حزب، گروه و يا سياستمداران مشهور همكاري و يا هم فكري ندارند.

 

 

وي گفت: سايت فردا براي آقاي دكتر توكلي، دوستان و همفكران ايشان و ديگر اصولگرايان احترام قائل است و در پاره اي موارد نيز ميان خود و هم فكران ايشان اشتراك نظر مي بيند اما دست اندركاران فردا از ابتدا تلاش كرده اند فاصله خود را با سياست مداران و دولتمردان حفظ كرده و مستقل عمل نمايند.

 

وي هم چنين به ناخرسندي توكلي از انتساب فردا به وي اشاره كرد و گفت: در چند روز گذشته برخي نزديكان ايشان در تماس با فردا، عدم رضايت ايشان از انتخاب نام «فردا» براي اين سايت را اعلام كرده و حتي خواستار توقف فعاليت سايت و يا تغيير نام آن شده اند كه اين درخواست ها از سوي دست اندركاران سايت پذيرفته نشده است.(arefnews)



    ©2013 APG.ir